Aanmelding
Zie Hoe starten we? voor de aanmeldprocedure en de verdere stappen in het behandelproces.
Waarnemingsregeling
Afspraken over waarneming tijdens mijn afwezigheid worden gemaakt in overleg met jou. Mocht er een situatie ontstaan waarin niet voorzien is, dan kun je contact opnemen met mijn collega Marjolein van Leeuwen die een praktijk voor psychotherapie heeft in Zeist.
Acute situatie
Psychologenpraktijk de Wilt kan geen 24/7 dienstverlening aanbieden. Als er een acute situatie optreedt en de praktijk niet bereikbaar is, neem dan contact op met je huisarts of (buiten kantooruren of in het weekeinde) met de huisartsenpost. Indien noodzakelijk kan de dienstdoende arts de crisisdienst GGZ inschakelen.
Wachtlijst
Er is momenteel geen wachtlijst. Als je je wilt aanmelden, gaan dan naar Hoe starten we? voor de aanmeldprocedure en de verdere stappen in het behandelproces.
Zie Wachttijd voor de actuele stand van zaken betreffende de wachtlijst.
Kwaliteitsstatuut
Je kunt het kwaliteitsstatuut inzien dat de kwaliteitsnormen beschrijft waaraan de praktijk voldoet.
Klachtenregeling
Mocht je niet tevreden zijn over de behandeling, bespreek dit dan zo snel mogelijk met me. Dan kunnen we samen naar een oplossing zoeken.
Als we er niet uitkomen, dan kun je je wenden tot de beroepsvereniging van vrijgevestigde psychologen, de LVVP, die een klachtenregeling heeft en een procedure om een klacht in te dienen.